(c

 
 
 
 

)

 

Procesas

   

 

 

 1  žingsnis: Mokytoja padalina jūsų klasę į penkias grupes.

 
2 žingsnis: kiekvienam grupės nariui paskirsto ypatingą užduotį - rolę.

                                            Rolių sąrašas:
 
         

 

 

 

 

Vadybininkė

užduoda klausimus ir įsitikina, kad kiekvienas turi   galimybę atsakyti.

     

Sekretorė

rašo atsakymus į klausimus.

 

     

Kalbų rengėjai

rašo kalbą apie tiriamą pojūtį.

     

Pranešėja

skaito kalbą visai klasei.

         

 3 žingsnis: Mokytoja skiria jūsų grupei vieną iš penkių pojūčių: regos, klausos, uoslės, skonio, lytėjimo.

 4 žingsnis: Jūs apsilankysite kai kuriose Žiniatinklio svetainėse, kad sužinotumėte, pastudijuotumėte jūsų grupei paskirtą pojūtį.

 
5 žingsnis: Su savo grupe jūs pakalbėsite apie tai, ką kiekvienas jūs studijavote. Jūsų grupė atsakys į klausimus apie jums paskirtą pojūtį. Klausimus užduoda „vadybininkas“, „sekretorius“ atsakymus užrašo.

                                           Klausimų sąrašas
 

1. Kokia kūno dalis – jutimo organas - atitinka jūsų nagrinėjamą pojūtį?
2. Kaip šis pojūtis padeda jums mokytis?
3. Kaip šis pojūtis padeda jums linksmintis?
4. Kuo skirtųsi jūsų gyvenimas, jei jūs negalėtumėte panaudoti šio pojūčio?
5. Kodėl šis pojūtis yra svarbus?

6 žingsnis: Jūsų grupė naudoja atsakymus į klausimus, kad sudarytų jūsų tiriamo pojūčio svarbumo įrodymų sąrašą.
„Kalbų rengėjai“ rašo kalbą, apie pojūtį. Kalboje jie bando įtikinti savo bendraklasius, kad jūsų grupės nagrinėjamas pojūtis yra svarbiausias.
„Pranešėjas“ skaito kalbą apie tyrinėtą pojūtį visai klasei.

7 žingsnis: Po to, kai visos grupės pristato savo kalbas, klasė balsuoja už jiems atrodantį svarbiausią pojūtį.

8 žingsnis: testo ir kryžiažodžio "Jutimo organai ir pojūčiai" sprendimas.

9 žingsnis: Kiekvienas moksleivis arba grupė ruošia knygos „Penki mano Pojūčiai“ pristatymą.


      

   

 

 

Mokinių puslapiai

Titulinis

Įžanga  

Užduotis

Ištekliai

Įvertinimas

Išvada
 
 

 

 

Mokytojų puslapis

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Copyright © 2007 Tatjana Radzevičienė