|
|
1
žingsnis: Mokytoja
padalina jūsų klasę į penkias grupes.
2 žingsnis:
kiekvienam grupės nariui paskirsto ypatingą užduotį -
rolę.
Rolių sąrašas:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vadybininkė
užduoda klausimus ir įsitikina,
kad kiekvienas turi galimybę atsakyti. |
|
|
|
|
Sekretorė
rašo atsakymus į klausimus.
|
|
|
|
|
Kalbų rengėjai
rašo kalbą apie tiriamą pojūtį. |
|
|
|
|
Pranešėja
skaito kalbą visai klasei. |
3 žingsnis:
Mokytoja skiria jūsų grupei vieną iš penkių pojūčių:
regos, klausos, uoslės, skonio, lytėjimo.
4
žingsnis: Jūs
apsilankysite kai kuriose Žiniatinklio svetainėse, kad
sužinotumėte, pastudijuotumėte jūsų grupei paskirtą
pojūtį.
5 žingsnis:
Su savo grupe jūs pakalbėsite apie tai, ką kiekvienas
jūs studijavote. Jūsų grupė atsakys į klausimus apie
jums paskirtą pojūtį. Klausimus užduoda „vadybininkas“,
„sekretorius“ atsakymus užrašo.
Klausimų sąrašas
1. Kokia kūno dalis – jutimo organas - atitinka jūsų
nagrinėjamą pojūtį?
2. Kaip šis pojūtis padeda jums mokytis?
3. Kaip šis pojūtis padeda jums linksmintis?
4. Kuo skirtųsi jūsų gyvenimas, jei jūs negalėtumėte
panaudoti šio pojūčio?
5. Kodėl šis pojūtis yra svarbus?
6 žingsnis:
Jūsų grupė naudoja atsakymus į klausimus, kad
sudarytų jūsų tiriamo pojūčio svarbumo įrodymų sąrašą.
„Kalbų rengėjai“ rašo kalbą, apie pojūtį. Kalboje jie
bando įtikinti savo bendraklasius, kad jūsų grupės
nagrinėjamas pojūtis yra svarbiausias.
„Pranešėjas“ skaito kalbą apie tyrinėtą pojūtį visai
klasei.
7 žingsnis:
Po to, kai visos grupės pristato savo kalbas, klasė
balsuoja už jiems atrodantį svarbiausią pojūtį.
8 žingsnis:
testo ir
kryžiažodžio
"Jutimo organai ir pojūčiai"
sprendimas.
9 žingsnis:
Kiekvienas moksleivis arba grupė ruošia knygos „Penki mano
Pojūčiai“ pristatymą.
|
|
|